dado weblog active!

Bon dia de calor;

Doy por activado mi weblog, con una muestra de algunos de mis trabajos.
Todavía me faltan muchos contenidos por añadir, pero tenía muchas ganas de abrir.
A la vegada quiero que este sea una herramienta de análisis, comentario y debate (si se diera el caso) sobre temas del mundo de la Arquitectura, el Diseño y todo aquello que pueda relacionarlos.

Dono per activat el meu weblog, amb una mostra d’alguns dels meus treballs.
Encara em falten molts continguts per afegir, però tenia ganes d’obrir.
A la vegada vull que aquest sigui una eina d’anàlisi, comentari i debat (si es dona el cas) sobre temes del món de l’Arquitectura, el Disseny i tot allò que pugui relacionar-los.

See you in Matrix!

2 comentarios
  1. Sons dijo:

    Uoooo!! Molaaa! Aquí tens la follower nº 1!
    Muak!

  2. dado dijo:

    Gracis Sons! gràcies per seguir-me, ja saps que aprecio molt les teves crítiques i comentaris, sempres són positius.
    Ens veiem, ciao

Responder

