Handmade packaging!

És un plaer presentar-vos una Perla. Una botiga a Portal Nou, 31 baixos, de Barcelona; VostokPrintngShop. Es tracta d’una mena de taller-botiga, on podem trobar totes aquelles eines i materials que de petits, alguns de nosaltres, utilitzàvem a l’escola quan ens ensenyaven a imprimir textos amb una petita premsa o impremta (en el meu cas a l’escola Nabí).

Només entrar-hi es pot respirar estampació en essència. Lettering, serigrafia, tampons, gravat, stencil (estarcido). Hi ha tots els elements per fer-te el teu propi segell. Una mica de linòleum, una gúbia i un tampó o motllura de fusta, per poder estampar tot allò que vulguis. També tenen tintes per teixit o cartró. Jo no em vaig poder resistir, i em vaig comprar vàries coses, entre elles, un cartró impregnat d’oli, per fer stencil; es fa la plantilla del que es vol reproduir i es pinta amb un pinzell o una esponja i voilà, ja tens la teva samarreta personalitzada. I amb aquest cartró especial, pots fer tantes estampacions com vulguis.

Us convido a que veieu el Packaging de CookiLiciós fet amb el seu material, i sobretot, que aneu a la botiga, molt, molt recomanable.

http://www.vostokshop.eu/  –  www.cookilicios.com  /  facebook

2 comentarios
  1. Eu dijo:

    Ets un artista!!! M’encanten les teves creacions i com saps aplicar-les per treure’ls-hi el màxim partit!!! Felicitats!!!

  2. dado dijo:

    Gràcies. M’encanta fer coses senzilles, a vegades són les més impactants, “Less is more” (mies van der rohe).

Responder

